Friday, November 23, 2012

LeBonk - hyvä keikka!

Onhan tää vähän hassua, kun mä päivitän blogia tapahtumista näin jälkikäteen, mut keikka-, koulu- ja työjutut on täytynyt hoitaa kuitenkin ajallaan. Blogi laahaa perässä, mut kohta mä saan koulun suloiseen joulupakettiin! Sitten on aikaa kirjoitella glögin ääreltä kuulumisia.

Mä suunnittelin aiemmin sitä "queens of pop"-tyyppistä konserttikokonaisuutta, ja nyt mä sain sen haaveen toteutettua. Buukkasin mukavat ja loistavat soittajat bändiin, treenit ja treenitilat, valitsin biisit ja sit kuuntelin ja selailin läpi erilaisia versioita biiseistä. Yhdessä poikien kanssa me sovitettiin kappaleet kokonaisuuteen sopiviksi, ja lopputulos toimi hienosti!

LeBonkiin tuli mukavasti porukkaa, ja pääsin lavalla älyttömän hyvin irti esiintymisjännityksestä ja siitä paineesta, että tää on nyt mun B-kurssitutkinto, taiteellinen loppukonsertti ja näytönpaikka. Nautiskelin vaan! Sain älyttömän hyvää palautetta (arvosanan 5/5!) ja hyviä vinkkejä jatkon kannalta.

Se, että asiat tuntui menevän keikalla niin nappiin, vaati riittävän määrän laadukasta treeniaikaa, kypsyttelyä ja rauhaa kelailla esitystä etukäteen. Mulle avain onnistumiseen oli oman mielen blokkien tunnistaminen ja käsittely etukäteen. Mietin, mitä jännitän ja miksi jännitän; mikä olisi pahinta mitä esiintymistilanteessa voisi tapahtua ja mitä siitä seuraisi. Häviänkö jotain jos mokaan? En, vaan voin oppia siitä. Maailma pyörii edelleen radallaan ja universumi järjestää, ei mulla oo mitään hätää! Lisää tällaisia kokemuksia, kiitos.

Tuossa alla vielä ko. keikkaan liittyvää infoa. Hyvää marraskuun jatkoa!


INACOUSTIC

Sielukkaita ja väkeviä pop-biisejä laulaja-lauluntekijänaisten repertuaarista. Keikalla kuullaan Adelen, Alicia Keysin, Emeli Sandén, Robynin, Amy Winehousen, Lady Gagan ja Madonnan tuotantoa.

Iina Salin, laulu
Pauli Halme, kitara
Joni Saukkoriipi, kosketinsoittimet
Pekka Rajamäki, basso
Miika Perkiö, rummut

Linkki tapahtumaan:
http://www.metropolia.fi/ajankohtaista/tapahtumat/konsertit-pop-jazz/?tx_ttnews[tt_news]=3673&cHash=fd6fa29d5fbed2005a50b04576669e8b

No comments:

Post a Comment